CENNIK

CENNIK ZAPROSZEŃ

______________________________________________________ 

 

ZAPROSZENIE FORMAT 105 MM X 148 MM

__________________________________

Gotowy wzór
Drukowane na papierze ozdobnym
+ klasyczna koperta

Jednostronne 3,50 zł
Dwustronne 4,50 zł
Składane 5,5 zł

 

ZAPROSZENIE FORMAT 148 MM X 148 MM

__________________________________

Gotowy wzór
Drukowane na papierze ozdobnym
+ klasyczna koperta

Jednostronne 3,90 zł
Dwustronne 4,50 zł
Składane 5,70 zł

 

 PERSONALIZACJA

Personalizacja zaproszeń 0,5 zł/szt

Personalizacja kopert w formie kółeczka ze sznureczkiem do przewiązania 1,5 zł/szt

 

OPCJE DODATKOWE

Wkładka w kopercie z dowolną grafiką 1,00 zł/szt

Wstążka satynowa, sznurek 0,5 zł/szt

Wstążka szyfonowa 1,50 zł/szt

Złocenie, srebrzenie 1-3,00 zł/szt

Koperta ręcznie robiona 2,0 zł/szt

Podklejka (większy kartonik pod zaproszenie) 0,90 zł/szt

Papierowa opaska na kopertę 0,80 zł/szt

Dodatkowa kartka RSVP itp. 0,90 zł/szt

 

NOWY INDYWIDUALNY PROJEKT

Napisz i pokaż swoje inspiracje, a razem stworzymy coś bardzo ładnego

 

CENNIK WINIETEK 

________________________________

Winietka leżąca, nieskładana 7 CM X 5 CM 1,00 zł/szt

Winietka stojąca pozioma 8 CM X 10 CM 1,20 zł/szt

Winietka stojąca  pozioma 8 CM X 10 CM naklejana na większy kartonik 2,40 zł/szt

Winietka okrągła o średnicy 6 CM zawieszana na sznureczku 1,90 zł/szt

Winietka złocona/srebrzona (efekt mieniący się) 2,20 zł/szt.

Winietka rwana 1,80 zł/szt.

Winietka rwana i zawijana 2,00 zł/szt

Winietka rwana, zawijana i ręcznie złocona 3 zł/szt.

 

 

 CENNIK ZAWIESZEK

NA ALKOHOL LUB DODATKI

________________________________________

Zawieszka  (kwadrat 6 CM X 6 CM lub prostokąt 6 CM X 10 CM lub okrągła o średnicy 6 CM)  1,80 zł/szt (cena zawiera wstążkę lub sznurek)

Zawieszka  z większym kartonikiem pod spodem (złoty, srebrny lub inny kolor lub wzór (kwadrat 6 CM X 6 CM lub prostokąt 6 CM X 10 CM lub okrągła o średnicy 6 CM)  2,80 zł/szt (cena zawiera wstążkę lub sznurek)

 

 

 CENNIK DEKORACJE STOŁÓW I SALI

________________________________________

Plan stołów format wydruku a4 /b6 lub inny  11,00 zł/szt.

Numery stołów format 13 CM x 18 CM lub inny do ramki lub stojący (produkt sprzedawany bez ramki) 11 zł/szt.

Menu weselne składane format 10 CM X 20 CM  6,50 zł/szt

Menu weselne jednostronne 10 CM X 20 CM  5,50 zł/szt

Menu weselne składane z złotą ramką 10 CM X 20 CM 8,50 zł/szt

Menu złocone (efekt mieniący się) 10 cm X 20 CM 11 zł/szt

Topperki do ciast / babeczek zestaw średnica ok 4 CM (10 topperków na krótkich wykałaczkach lub patyczkach)  20 zł/op

Girlanda format max. a4 10 zł/szt

Personalizowana Księga Gości biała lub kraft 80 kartek format 20 CM 20 CM (personalizacja okładki + zdjęcie)  89,00 zł/szt

Personalizowana Księga Gości biała lub kraft 80 kartek format 30 CM 30 CM (personalizacja okładki + zdjęcie)  129,00 zł/szt

Personalizowane pudełko na koperty 149,00 zł

Plan stołów na plexi 199,00 zł

 

CENNIK PODZIĘKOWAŃ

________________________________

Podziękowanie do oprawienia w ramkę 13 CM X 18 CM 25,00 zł/szt

Karta ku pamięci do ramki a4 19 zł/szt (produkt sprzedawany bez ramki)

Podziękowanie składane z zdjęciem 30,00 zł/szt

 

___________________________________________________________________

WSZYSTKIE DODATKI SĄ DOPASOWANE STYLISTYCZNIE DO DANEGO ZAPROSZENIA

 

Powyższy cennik obowiązuje od 03.01.2019 r. do 31.12.2020 r 

 

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sloikbiuro@gmail.com lub telefonicznie: 508-506-943
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sloikbiuro@gmail.com lub telefonicznie: 508-506-943
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 

______________________________________________________


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • firma kurierska,
  • poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),
  • odbiór osobisty.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: P.C.K , 09-400 Płock, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 508-506-943.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 508-506-943.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 508-506-943.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl